Holm: Lite smått överraskad

Blev ingen uppdatering igår, av en enkel anledning. Jag var helt utmattad efter att ha dömt tre matcher. Alltså tre timmars motion! Av den anledningen blev det lite hafsigt med maten i går. Åt ägg och bacon till frukost, och sedan ägg, fetaost och haloumi till lunch vid tre. Sedan åt jag ingenting, eftersom jag kom hem sent, och märkligt nog känner jag mig fortfarande inte hungrig. Märkligt. Men det ska bli en god avocado till frukost, med något tillbehör. Har ej bestämt vad.

Ska ner och storhandla i dag. Blir kul, och svårt. Gäller att hålla sig borta från allt onödigt. Men det har gått bra de senaste dagarna så, det är lugnt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kan äta fil med linfrön också, får igång magen bra och om du kör LCHF kan du dryga ut fetthalten i filen med en skvätt vispgrädde (halva släkten äter LCHF så lite har man börjat lära sig...) :P



Lycka till, kör hårt och glöm inte fettförbrännaren No:1 - Powerwalken!



http://www.livsportalen.se/motionstip/powerwalk-for-fettforbranning-och-forbattrad-kondition/



2009-09-29 @ 15:14:13
URL: http://niskalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0