Holm: Tuff inledning

Var och handlade i dag. Det var ovanligt. När jag kom till drickeshyllan valde jag Ramlösa istället för Pepsi Max. Det har jag inte gjort någonsin i mitt liv. De senaste fem åren har jag druckit Pepsi max var dag. Nu ska det inte bli något. Det är rätt tufft nu i början men ge mig ett par veckor så kommer det naturligt.

Nästa dilemma kommer till helgen. Vad dricker man när man bantar? Det sägs att det är OK att dricka exempelvis vitt vin, men jag som då inte dricker vin - hur fan gör jag? Det blir absolut ingen mer öl. Kanske inte någon alkohol över huvudtaget.

Ikväll åt jag köttfärs med grönsaker och räkor.
d:-)

Kommentarer
Postat av: Kahless

för mig funkar inte det där, om jag super ordentligt så är kaloriinnehållet oavsett alkoholsort väldigt högt, det är mycket lättare att ramla in i en bekväm livstil om man ändå får göra som man vill lite då och då utan att ramla i dåliga banor.

2009-09-23 @ 23:24:10
Postat av: Shirin

Lägg upp bilder på er hela tiden så ska ni se att besökarna fördubblas snart! :)

2009-09-24 @ 08:02:10
URL: http://shirins.blogg.se/
Postat av: Emme

Drick stillat vatten istället för ramlösa :)

2009-09-24 @ 09:49:53
URL: http://emmeliewallroth.blogspot.com
Postat av: Linda

En dietist skrev i någon tidning i somras att sprit är det bästa att dricka vid fest (om man inte är helt nykter och dricker vatten förstås för det är ju bättre...). Gärna typ vodka med tranbärsjuice eller något liknande.

2009-10-09 @ 11:18:26
URL: http://niskalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0