Lundin: Ännu en helg

Dags för ännu en helg tänkte jag skriva men kom på att halva helgen har snart passerat. Hur som helst. Vägningen gick bra i torsdags, men det gick ju bra även för Holm så jag tog inte in så mycket.

Helgen blir lugn, blir väl kanske något halvonyttigt snacks i kväll men inte mycket. Köpte för övrigt en bok med recept i torsdags, "Baka Smalt" heter den. Ska bli intressant att testa.

Något annat roligt att berätta: Jag testade ett par byxor som jag köpte något för småa för ett par år sedan, just för att jag tänkte att jag skulle bli lite mindre. I stället blev jag större och prislappen sitter fortfarande kvar på byxorna. Men i dag då jag provade dem så satt de perfekt :) Måste dock vänta till sommarn med användning eftersom det var 3/4-byxor.

Kommentarer
Postat av: blomman

Jaså, jag såg den boken någerst. Kul att det märks för dig också så du inte bara säger att jag luras ;)

2010-01-23 @ 13:10:49
URL: http://blomkviiist.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha robin vem köper ett par för småa byxor! :P Du är rolig du, men bra att det funkade som motivation :) Och nu får du ett bevis på att du faktiskt blivit smalare! :D

2010-01-24 @ 17:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0