Holm: Avd. syndarinlägg

Jag känner mig faktiskt lättad efter morgondagens vägning. Jag förväntade mig ännu värre. +0,5 på två veckor är givetvis inte bra men samtidigt ska ni veta att det blivit gott om onyttigheter. Det beror väl dels på att jag börjar att tröttna på detta men framförallt att jag blivit bjuden på mycket och att det uppstått situationer då jag varit tvunen att äta något av onyttigare slag. Som till exempel helgen när det var SMASK-rep. Jag kan inte gå nio timmar utan mat, och då blir det både mackor och kebab. Det där med matlåda, det vet ni alla som känner mig att det är inte min grej!

Men till nästa måndag är jag övertygad att jag trillat ner minst ett kilo. Och det är väl bäst det, annars rycker Rubinen.

SÅ DET SÅ!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Och du ska bli journalist du? Antar att du menar MORGONENS vägning och inte MORGONDAGENS vägning :P Eller ska du väga dig imorgon igen? ;)

2010-03-04 @ 00:12:31
Postat av: Holm

Blev lite fel. Korrläser inte blogginlägg. Ett under att du ens orkar bry dig! :p

2010-03-04 @ 15:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0