Lundin: Helgen

Holm har ju redan skrivit om fredagen. Håller med han i det mesta. Varmrätten var sådär, kändes inte helt okej att få kyckling med ben på en sittning. Annars var det bra. Precis som Holm säger var det många som nämnde att det syns att vi gått ner, känns kul :)

Gårdagen blev de ganska lugnt. En promenad och sedan TVn hela eftermiddagen och kvällen, slank ner lite salta pinnar och rotfruktschips, annars höll jag mig nyttig. Idag har jag motionerat genom dömning, sedan tänkte jag ta en promenad och slutligen spela korphockey. Matmässigt idag, kebabsallad till lunch och fläskfilé med ugnsrostade rotfrukter till middag.

Kommentarer
Postat av: blomman

chipsen var inte värt pengarna..

2009-12-13 @ 19:20:09
URL: http://blomkviiist.blogg.se/
Postat av: Lundin

Nja, du betalade ju så jag tyckte det :P Men hade jag betalat själv så hade dom inte varit det.

2009-12-13 @ 20:32:36
URL: http://minustjugo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0