Lundin: Nöjd!

Jag är nöjd efter dagens vägning. Upp två hg är väl inte så mycket att vara nöjd över tänker ni säkert. Men min helg var inte alls nyttig, den hade till och med varit onyttig för en person som inte försöker gå ner i vikt. Hade vänner på besök som bevisligen har väldigt dåligt inflytande på mig ;)

Fredagen innehöll tacos, chips, godis, lussebulle, pepparkakor och glögg. Allt av det är väl inte superonyttigt men med tanke på att jag åt av just allt det...

Lördagen var väl kanske något bättre, eller nä, det var det nog inte. Underlördagen åts det mackor, annanaspaj, glass, skagentoast, oxfilé, potatisgratäng, pannacotta, varmkorv och varma mackor. Dessutom dracks det vin, ca tio drinkar, whiskey, läsk.

Helgen rundades av med en pizza på söndag. Inte okej. Inte okej alls faktiskt. Men vi orkade inte laga mat och gick på en pizzeria och jag blev så sjukt sugen. Det värsta är att det var en rätt halvdan pizza :( Synden straffar sig själv. Dessutom käkade vi knäckglass också, fy mig.

Först ville jag inte berätta hur mycket jag syndat i helgen men eftersom jag inte gick upp mer kände jag att jag kunde bjuda på det :)

Kommentarer
Postat av: Tina

annanaspaj? När fasen åt du de ;)

2009-12-10 @ 10:25:49
Postat av: Lundin

Kicki bjöd mig då jag var hos Sandra :P

2009-12-10 @ 13:27:23
URL: http://minustjugo.webblogg.se/
Postat av: Anonym

KNÄCKGLASS! Din apa.

2009-12-11 @ 20:50:25
Postat av: Daniel

herregud vad vi åt den helgen...förstår om du hade lite ångest!! haha :P

2009-12-13 @ 17:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0