Holm: Formstark

Trodde typ inte mina ögon i morse. 90,4 visade vågen. Ner ytterligare 1,4 på bara en vecka, det betyder 2,6 på två veckor. Yikes! Och som Robin sagt. Jag tror jag drack sex liter Pepsi Max dessa sju dagarna. Vetenskapligt bevis på att det inte är viktökande när man går på LCHF-kost i alla fall. Min kost denna vecka har varit riktigt bra, i princip bara kyckling, lax och ägg.

Jag ska ge Robin en chans att komma i fatt lite. På lördag åker jag till Göteborg och då kommer det bli lite öl och god mat. Det blir en hejdundandres lördag. Ta nu chansen Robin ;).

Vilken kalldusch för Robin i fall jag går ner trots det. :p.

Snart 10 kilo! Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0