Holm: Lets go low low low low

Som Robin redan klargjort är det ny vecka. Tänk att han lärt sig vardagarna - imponerande!

Frukost idag: två kokta ägg. Räcker till eftermiddagen det. Tycker vägningen på onsdag är den mest intressanta på länge. Detta eftersom jag nu stått still i två veckor, men med en vecka där jag - nästan (drack en grogg) - inte fuskat någonting börjar jag undra om kroppen börja stoppa mig. Det var ju ungefär så här mkt jag vägde innan jag började gå upp så förbannat. Jag är fortfarande aningen överviktig, men kanske måste jag kämpa ännu hårdare nu för att gå ner. Återstår att se om det ger något resultat på onsdag, om så är fallet är det ju ingen fara. :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0