Holm: Ölkorvstest

En av de absolut viktigaste varorna när man går på LCHF är ölkorv. Det är liksom ett riktigt viktigt "snax". Jag har testat lite olika och här kommer de fem som jag testat.

NUMERO EINZ! Möllers Ölkorv.
Lite kortare, lite knaprigare. Lite bättre.
Fin smak och har lagom tuggmotstånd.



NUMERO ZWEI! ICA LÖSVIKT
Vettafan var Ica köper in sin från, men de är fina små ölkorvar som man kan ta i lösvikt där. Starkt eller milt, beroende på vad du vill ha! Dessutom hyfsat billigt!


NUMERO DREI. RIDDERHEIMS LÖSVIKT
Betydligt bättre än deras styckevisa. Kanske mest för att man slipper den där jävla gummislangen som de brukar har till korv, och äckliga jävla Bierbanger


Numero FIER. RIDDERHEIMS.
Jag tycker faktiskt smaken på "Hot Amigo", "Cabanossi", "Red Devil" är bra och helt klart ätbara, men Bierbanger med flera är riktigt vidriga.

Numeri FÜNF. LITHELLS
Fy fan vilket skräp..... kan lika bra linda in en en halvkokt prinskorv i mjukplast så blir det samma grej. Fy fan... fuck it.


Har säket smakat fler, men så nu vet ni vad jag tycker om dessa!













Kommentarer
Postat av: Lundin

Det heter "vier" Holm, inte "fier".

2009-11-24 @ 17:13:04
URL: http://minustjugo.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Prova Rolands Jävlar... De klår till och med Möllers ölkorvar!!

2010-12-07 @ 11:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0