Holm: Who needs what?

Jag tycker litta synd om Lundin. Eller nej, det gör jag inte. Men han motionerar typ tusen gånger mer än mig just nu, och dricker ingen Pepsi Max (verkar ju gå bra...), och ändå går jag ner mer än honom. Jag och Lundin sa att vi skulle unna oss varsin öl efter vi gått ner tio kilo. Den regeln har ju dock Robin redan brutit mot, och om jag inte går ner 1,7 kilo den här veckan kommer jag definitivt att bryta den nästa lördag.

Tre saker jag saknar mest:


* Bröd. ATt bra kunna ta en macka är man är hungrig.
* Spaghetti. Fy fan så gott det är med spaghetti och typ pastasås.
* Pizza. Riktig jävla bacillebaracken-pizza från Djupviken. Det hade varit riktigt gott...

Bubblare:
Ketchup

Kommentarer
Postat av: Sussie

Du kan ju baka eget bröd.



5 ägg

2 dl pofiber (finns på glutenhyllan på ica/coop)

50 g smält smör

2 tsk bakpulver

en nypa salt

en skvätt grädde

lite brödkrydda



Vispa äggen, tillsätt resten av ingredienserna. Låt det stå och dra i några minuter innan du klickar ut dem till 5-6 bröd på en bakplåt med bakplåtspapper. Och sen in i ugnen cirka 10 minuter. Och sen är det klart :D

Mums!

2009-11-06 @ 15:22:31
Postat av: Sussie

Glömde säga att bröden kallas 'Pones' :)

2009-11-06 @ 15:23:14
Postat av: Holm

Ja jag vet, jag borde testa det nångång. Tack för tipset Sussie 0)

2009-11-06 @ 18:23:19
Postat av: josse

HAHHAHA!livet måste suga som fan om du tom är sugen på en pizza från bakteriebaracken! :D haha

2009-11-10 @ 10:36:48
URL: http://shopoholicer.blogg.se/
Postat av: Eva

Kolla in denna blogg:

http://airamsmat.webblogg.se/

Där finns det massa med bra recept för LCHF :)

2009-11-10 @ 17:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0