Lundin: Hej då LCHF!

Efter nästan två månader med LCHF har jag valt att lägga LCHF på is för ett tag. Mest för att jag inser att det kommer bli en del fusk nu innan jul och särskilt under jul. Min gissning är att småfusk skulle straffas hårdare på vågen om man kör LCHF. Istället ska jag köra på en vanlig kost men hälsomedveten så att säga. Mycket fullkorn och sånt, tallriksmodellen och såklart fortfarande hålla mig borta från onyttigt.

Nåväl, blev spaghetti och köttfärssås till lunch i dag. Smakade riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Annars har jag en smaskig diet att rekommendera :)

Minus 2,4 kg på två veckor...

2009-11-17 @ 14:34:22
Postat av: Lundin

Jaså? Är det den där med keso och sånt? Tror inte den faller mig riktigt i smaken.

2009-11-17 @ 15:20:05
URL: http://minustjugo.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, keso, broccoli, salta kex och massa annat gott :) Men det bästa är att man bara äter den tre dagar i veckan, sen kan man äta som vanligt resten av veckan men "inte i övermått" som det så fint står. Men jag har nog legat på "övermåttsidan" de två veckor jag kört dieten men ändå lyckats gå ner. Tårta och fikabröd både lördag och söndag förra helgen (tack vare fars dag), och helgen som var blev det bakelser, vin, choklad m.m. Men jag ska inte ropa hej än...

2009-11-17 @ 20:11:36
Postat av: Lundin

Just att det är bara tre dagar gör ju att det låter som något som kan fungera. Maila dieten till mig så får jag ta mig en funderare.

2009-11-17 @ 22:21:23
URL: http://minustjugo.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Dieten överlämnad - håll till godo!

2009-11-17 @ 23:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0