Lundin: Inte bra

Tre kilos ledning för Holm nu, inte bra. Kan bli tufft att ta igen :S Får ju visserligen skylla mig själv med tanke på att jag fuskade i lördags men jag tror faktiskt inte att det bara är det. Jag måste ändra på något i min lchf-vardag. Tänkte sluta äta min fil-grädde-blandning, byter ut den mot ett par skivor av det lchf-bröd som jag bakat och hoppas att det kommer funka bättre.

Men jag fattar fortfarande inte hur Holm kan rasa som han gör. Enligt vad han säger så häller han ju snart i sig lika mycket pepsi max som tidigare och som jag har förstått det så motionerar han inte så mycket heller. Han verkar helt enkelt bara gå ner väldigt lätt.

Kommentarer
Postat av: mor

Kanske du har tränat och fått mer muskler istället, mer muskler väger också. Använd måttbandet också mät midja lår och rumpa. Det kan sporra till nya tag om man ser förändringen någonstans.

2009-11-11 @ 18:25:24
Postat av: Hanna

Det där är verkligen mardrömmen; man tycker att man gör allting rätt, äter rätt & motionerar, men INGENTING händer. Det är då man måste ha en sporre som gör att man ändå fortsätter. Som en kosertbiljett om man vinner t.ex. :) Ibland står det helt stilla. Det kan vara som mor säger att fläsket omvandlats till muskler, vilket är bra. Men lite tråkigt åxå eftersom det inte syns så mycket på vågen. Eller så behöver kroppen bara lite tid att fatta vad det är du håller på med. Så, keep up the good work. Imorgon ska jag äta gröt till frukost, känns riktigt lyxigt efter äckelägget och törrostan i morse!

2009-11-11 @ 20:35:29
Postat av: Lundin

Jag hade tankar på att mäta mig i början men så stöp det i att jag inte hade något måttband.



Men det är väl bara att jobba på helt enkelt.

2009-11-12 @ 00:04:04
URL: http://minustjugo.webblogg.se/
Postat av: Anonym

tips: för att "rasa" ner på bästa sätt så bör man hålla sig under 20g kolhydrater om dagen :D

2009-11-15 @ 10:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0