Holm: Den första matlådan

I dag inträffade det något riktigt stort. Alltså med stort menar jag inte typ att Sverige går till VM, eller att Britney Spears skaffar barn. Det här är större än så. I dag hade jag för första gången sedan jag flyttae till norrland med mig matlåda till skolan. Jag kände mig jävligt tuff, jävligt cool. Nu fattar jag varför alla har chikanerat på mig. Jag har inte varit tillräckligt cool. Man känner sig rätt cool med en matlåda. Typ som när man bär skinnväst och såna där pilotabrillor. Då känner man sig ju skittuff! Den där matlådan gjorde min dag. Fetaost, ägg, tonfisk, sallad, tomat och purjolök samt en klick äkta riktigt fet majonäs.

Angående vägningen igår: Jag är skitnöjd. Kan jag hålla 1-1,5 kilo i veckan så är jag mer än nöjd.

Kommentarer
Postat av: Josse

HAHAH! Holm välkommen in i det coola gängen med matlåda. Du är ju bara för rolig:P

2009-10-13 @ 12:51:19
URL: http://shopoholicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0