Holm: Den ultimata lyckan

Vet ni vad den ultimata lyckan är när man kör LCHF? Det är när man får se på en förpackning att det innehåller yttest lite, eller inga alls, kolhydrater. När det är något man suktar efter - då känns det jävligt bra, som den prickig korv jag skaffat. Prima skinka (eller korv...)!

Var i Sthlm i helgen, lyckades hålla mig undan öl trots att det bjöds på flera stycken om man ville. Blev mineralvatten istället, åt dock hamburgaren och pommesen där. Kändes dumt att sitta och pela bort. Blev bjuden på buffalowings, men lät de va.

Till skillnad från Robin känner jag mig rätt bekväm med LCHF och gärna håller kvar vid den. Det skulle väl vara om man stod kvar på samma kilo i två månader. Då får man ju börja fundera, men själva livsstillen med LCHF trivs jag faktiskt oväntat bra med.

Bra snacks: ostfylld salami (noga med kolhydratsnål salami).

Kommentarer
Postat av: Holm

Naturligtvis fet ost och in med skiten i micro, om ni inte fattade det.

2009-10-06 @ 00:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0