Holm: Ikke mö motion

Det har inte blivit så mycket "röra på mig" förutom ett par promenader. Det är fan inte roligt att gå i Helsingborg när det regnar och blåser. Då känns soffan mer lockande. Welcome to Helsingborg...! Rent kostmässigt har det sett bra ut hittills. Åt en tzatziki som var ett par procent över min egna gräns, men annars har jag hållit mig på banan. Givetvis ingen alkohol denna helgen heller.

Håller på att pränta in i farsan och morsan vad det är för mat som gäller. Det börjar arta sig :-). Vägning på onsdag, blir nog lite tidigare på dagan för egen del då jag måste jöbba. Vägde mig på vågen första morgonen här nere och den visade då 94,0 (+0,7) så den stämmer kanske inte till 100% men så när.  Det jämnar ju ut sig när jag kommer tillbaka till Piteå i vilket fall och väger mig på den officiella vågen :).

Åt ett kokt ägg med majonäs till frukost plus salami med philadelphia ost. Gott.

Över och under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0