Lundin: Fusk igen

Har återigen varit lite odisciplinerad, fy mig. Har haft Stockholmsbesök i helgen och då har jag frångått vanorna något. Blev tacos och fest på fredag och det slank ner en liten öl på Mustasch-konserten. Dessutom slank det ner en GI-burgare på Max. På lördag blev det en GI-middag men mot kvällen blev det någon drink, visserligen på funlight men det är ju ändå inte helt okej. På söndagen blev det en kebabsallad.

Jag har visserligen hålt mig ganska hårt till GI men det är ju LCHF jag kör så GI är ju faktiskt lite fusk. Men nu är det inga fester eller besök inplanerade den närmsta tiden så nu kan det nog gå bättre.

Misstänker att onsdagens vägning kommer visa plus på grund av den här helgen. Återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0