Lundin: Gårdagens vägning.

Fortsatt neråt, om än inte i lika rask takt. Men sen är det ju så att man ska inte gå ner för snabbt, det är tydligen inte hälsosamt har jag hört. 5,5 kg på 2 ½ vecka är ju väldigt mycket ändå.

Har kommit i lite bättre balans med dieten nu, fått in bra rutiner med måltiderna. Så här ser en typisk dag ut:

Frukost:
½ paket stekt bacon
En tallrik "grädde/fil" (2/3 fil och 1/3 grädde)

Lunch:

Ett glass gräddmjölk (50% mjölk - 50% grädde)

Middag:
En köttbit med sås, ibland med en liten sallad eller halloumi.

Kan tänka mig att många höjer på ögonbrynen åt mina gräddblandningar. Faktum är att på filen känner jag ingen större skillnad. Mjölken blir bara en väldigt tjock mjölk och det ger en enorm mättnadskänsla. Jag håller mig mätt fram till middagen utan problem, dessutom är det väldigt snabbt tillagat.

Det var allt för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0