Lundin: Godis

Igår var det exakt fem veckor sedan jag startade med LCHF. Under den tiden hade jag faktiskt inte en enda godis men igår under hockeymatchen hade Sandra köpt Ahlgrens bilar och jag kände att jag var så sjukt sugen så jag tog tre stycken, en av var färg :) Har faktiskt varit sjukt sugen på godis ett tag nu.

Nu tänkte jag kila iväg till ICA och köpa någon mörk choklad, brukar inte vara någon fantast av mörk choklad men just nu skulle det smaka gott. Dessutom är det okej ur LCHF-synpunkt :)

Middagen i dag blir fransyska, om du ville veta. Tyvärr är motionen utebliven i dag med, så pissigt väder ute att jag blir deprimerad av att bara titta ut.

Nu mot ICA och CHOCKLAD :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0