Lundin: Vägning och Pizza.

Ner 0,9 kilo i dag. Godkänt, även om jag helst vill hålla mig över ett kilo i veckan.

Har kommit på en väldigt smaskigt variant av pizza som jag faktiskt tror är bättre än Holms. Kom fram till att på pizza är allt som är ovanpå pizzan oftast okej. Så jag har hittat en salsa/tomatsås som ligger på mindre än 1 % kolhydrater, den brer jag ut på en tallrik. Sedan lägger jag på strimlad skinka och räkor, strör över ost och oregano, in i micron och sen klart. Riktigt gott.

Hade laddat upp en bild om det inte varit för att jag lånat ut min kamera :)

Kommentarer
Postat av: Holm

Beror ju på vad man menar med "Bättre" :p. Men det lät ju gott i alla fall!

2009-10-29 @ 15:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0