Holm: Vilken knall - nu kommer det svåra

Robin har ju redan summerat en del här nedanför. Jag vill dock betona att jag inte på något sätt levt OHÄLSOSAMT, jag har bara druckit onödigt mycket mängder Pepsi Max, och att jag slutat med det kan säkert ha med att göra att jag gått ner mer än Robin.

Nu gäller det dock andra veckan, och den sägs ju vara dubbelt så svår än den första. Jag är glad om jag åtminstone kan gå ner ett kilo eller något sådant var vecka. Jag ska inte förvänta mig att jag går ner fyra kilo var vecka. Men vi får se. Som sagt är det en tur till Stockholm i helgen som gäller. Jag kommer klara mig bra. Tror jag.:).

Kommentarer
Postat av: Josse

U go Holm! I belive in u! Jag lägger mina pengar på att du kmr vinna! :D

2009-10-01 @ 01:55:00
URL: http://shopoholicer.blogg.se/
Postat av: Emm

Typiskt Robin att försöka psyka sådär. Lyssna inte! Hähä

2009-10-01 @ 08:53:53
URL: http://emmeliewallroth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0