Lundin: Första festen

Så var det dags för första festen under dieten. Var ner på staden med min motståndare i förmiddags och köpte en box rödvin. Funkar rätt hyfsat. Smakar väldigt bra med något annat än vatten för första gången i veckan. I kväll är det som sagt fest. Ska bli kul, tar det nog dock ganska lugnt.

Bilder var efterlysta och här kommer ett par bilder på mina måltider för dagen. Kanske inte de bilder som var efterlysta men :)

Lunch:

Ugnsstekt chumlaxfile med räkor och fetaost. (Och ja, jag tog ett glas rött redan till lunch, det är ju ändå fredag och jag var less på vatten :)

Middag:

Stekt entrecoté med halloumi. Och ett glas rött så klart, det är ju fest ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag är mycket impad av dig Robin! :D

2009-09-25 @ 20:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0