Lundin: Reflektion

Ja, så var första vägningen bortgjord. Positiva besked för oss båda, mest för Holm då. Förvånar mig inte egentligen med tanke på att han ändå levde mer ohälsosamt än vad jag gjorde innan vi startade tävlingen.

Dessutom är det ju ett faktum att jag gått ner 4,4 kg på nio dagar och det är ju ganska mycket det med. Fortsätter vi i det här tempot så är vi ju "snart" klara.

I helgen kommer Holm att bli bjuden på middag och gratis öl på O´learys. Svårt att stå emot, ska bli intressant att höra hur han klarade det när helgen är över :)

Själv har jag också en farlig händelse i helgen. Jag och Sandra firar 5 år på fredag så då lär det väl bli lite godare mat, men jag ska försöka att hålla mig så LCHF som möjligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0