Lundin: Wieho!

Ja vad ska man säga. Nöjd är jag så klart efter dagens vägning. Min bästa vecka under hela tävlingen och förutom Holms första vecka så är det den bästa vecka någon av oss gjort.

Känns verkligen som att vi har vittring på målet nu, känns oerhört skönt.

I dag bjöds det på semlor på jobbet/praktiken. Jag kände att jag kunde unna mig en, det var jag värd. Däremot så tackade jag nej till en semla då jag blev bjuden på en presskonferens. Lite karaktär har jag allt :)

Nu har jag som mål att vara i mål innan jag åker till Hemavan för en vecka. Det innebär att jag ska ta bort 4,4 kg till innan vägningen vecka 12. Det ska jag fixa!

För övrigt såg jag just Ferry ta guld - underbart!

Kommentarer
Postat av: Sandie

gutt! va duktig du är :)

2010-02-16 @ 23:02:33
URL: http://sandranyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0