Holm: Gott nytt diet-år

Ska vi börja med onsdagens vägning så blev jag smått chockerad när jag såg att jag faktiskt tappat. Men det hade naturligtvis med att göra att jag från söndag till tisdag åt väldigt nyttigt efter min diet. Det tror jag inte Robin gjorde, som hade en riktig pissvecka. På den "osäkra" vågen dessutom. Bra för min del i tävlingen i alla fall, hehe. Men jag kankse åker på lika stort bakslag den här veckan istället.

Har varit festande nu på nyår så klart och har planerat mer den kommande veckan. Lördagen präglas till exempel av en hockeyresa till Göteborg, och det brukar ju gå som man kan tro...!

Nyårslöftet: Gå ner ytterligare 7,1 kilo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0