Lundin: Firade vägningen!

Vägningen imorse gick ju riktigt fint. 3,2 kilo på de tre senaste veckorna känns ju bra.

Har en teori om att det är min praktik som har positiv inverkan. I och med praktiken har jag nämligen ganska fast tider för frukost, lunch och middag. Det verkar ha resulterat positivt. Ser faktiskt ingen annan anledning till att de senaste veckorna gått så bra.

I dag firade jag viktnedgången med att gå och äta lunch.
Porterstek med gräddsås och ugnsrostad potatis. Marängswiss till efterrätt. Allting smakade riktigt bra faktiskt, bland det godaste jag ätit på länge. Men jag körde tallriksmodellen så det ska inte ha varit så farligt för vikten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0