Lundin: Lugn helg

Efter ett jullov med både fest och god mat så tänkte jag hålla mig ganska lugn i januari. Så är tanken åtminstone och det vore ju illa att stypa redan första helgen. Så därför kör jag en lugn helg istället.

Holm har fått smak på öl och festliv under jullovet och är ute och krökar ikväll, som jag förstod det skulle han ut imorgon också. Fortsätter han i den stilen bör jag ju snart vara ikapp.

Vad det gäller matoch motion så har jag idag käkad hamburgare och stripes. Inte världens nyttigaste mat men mycket sallad, ingen ost eller dressing och stripesen gjorde jag i ugnen. Så det var väl inte allt för onyttigt hoppas jag. Käkat en ölkorv ikväll också, annars inget snacks. I Piteå (och hela Sverige för den delen) är den jäkligt kallt för tillfället vilket gör att man inte gärna ger sig ut och motionerar. Skulle dock bli mindre kallt nu de närmaste dagarna så då ska jag allt he mig ut och motionera.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan inte låta bli att anmärka på blivande journalistens stavning av tillbehöret till hamburgaren! Robin, det heter väl ändå STRIPS!? Stripes var så'nt Ronny & Ragge hade på fårrden!

Allvarligt talat, låter som en sund idé att ha en lugn helg och kanske tur för dig att du missade Jonas "riktiga" kalas...fanns en hel del godsaker att välja mellan!

2010-01-09 @ 22:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0