Lundin: Satsar hårt

Det börjar dra ihop sig, bara en och en halv vecka kvar till sista vägningen innan jag drar till Hemavan. Tillika den vägning som jag hade som mål att ta mig i mål till. Jag kör på bra just nu, i helgen åt jag lite nötter och lite glass men i övrigt inga snedsteg under den senaste veckan.

Har också haft en riktigt intensiv period med träning de senaste dagarna:
- Lördag, promenad 60 minuter.
- Söndag, löpning 7 km och promenad 70 minuter.
- Måndag, promenad 40 minuter + 70 minuter.
- Tisdag, innebandy 60 minuter och promenad 45 minuter + 45 minuter

Tänkte hålla i hårdkörningen till på fredag och hoppas på ett riktigt bra resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0