Lundin: Seger!

Underbart att gå i mål, och med sådan marginal dessutom. Kort sammanfattat kan man säga att jag åt väldigt lite under onsdagen för att verkligen göra allt. Med facit i hand hade jag kanske klarat det även om jag ätit lite mer. Men skit samma, jag är i mål och det känns underbart.

Segern firades inte nämnvärt onyttigt egentligen. Till lunch följde jag med ett par kollegor och åt sushi för första gången och jag kan inte påstå att jag är frälst. Inte riktigt min smak. Sen kan man ju utrycka det som brorsan sa "Känns som dumt att nu nör du väl kan lyxa så väljer du den fettsnålaste maten man kan tänka". Men jag vet att det kommer bli en del onyttigt i helgen så det kommer nog.

Under eftermiddagen kunde jag äta med gott samvete ur fredagsgodisskålen på jobbet (ja jag vet, det var torsdag men någon fyllde upp skålen i förhoppning om att det var fredag). Till middag blev det en hemmagjord hamburgare och eftersom det var våffeldagen blev det våfflor med glass lite senare på kvällen.

Nåväl, tänkte bara skriva en kort uppdatering nu men den blev ganska lång. Senare när jag känner att jag har tid ska jag sätta mig ner och skriva en lite längre reflektion över hela tävlingen. Kanske få som kommer orka läsa igenom den men det är kul för mig själv att ha kvar om inte annat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilder, före och efter!

2010-03-26 @ 12:10:51
Postat av: Ninja Ister

Grattis till vinsten!

2010-03-27 @ 11:03:52
URL: http://isterister.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0