Lundin: Sista dagarna?

Då var helgen avklarad, åt väldigt lite snacks. Det enda var egentligen en halv ölkorv och lite nötter. Annars har jag skött mig bra, långpromenad både lördag och söndag. Och hyfsat vettig mat.

Nu är det förhoppningsvis tävlingens sista dagar jag/vi har framför oss. Nu är det verkligen stenhård disciplin. Äter bara frukost, lunch och middagen. Eventuellt någon frukt till mellanmål. Har dessutom börjat göra portionerna lite mindre. Måste göra allt för att lyckas ta 1,6 kg nu sista veckan. Det är ju faktiskt väldigt mycket med tanke på att vi redan gått ner väldigt mycket.

Men jag går in i sista veckan positivt och räknar med att klara detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0