Lundin: Slutspurt

Imorgon är det den stora dagen. Det är åtminstone vad jag hoppas. Om jag inte lyckas att ta mig i mål imorgon är jag rädd att det kan ta veckor. När nästa vecka åker jag nämligen till fjälls och då vill jag inte tänka på någon diet. Därefter är jag hemma i en vecka innan jag på nytt åker till fjälls en vecka. Och veckan därefter åker jag till London.

Jag måste helt lyckas till imorgon. Men jag har en bra känsla, har skött mig bra sen senaste vägning och i kväll sätter jag in slutspurten. Men av konkurrensskäl tänker jag inte nämna dem här ;)

Jag ser faktiskt fram emot imorgon, det ska bli en befrielse ;)

Tomorrow is the day...

Kommentarer
Postat av: Daniel

LYCKA TILL!!!!!!!!!!!!

2010-03-24 @ 21:48:14
Postat av: Hanna

Det verkar misstänkt att ni kunnat tappa så mycket per vecka nu på slutet...de "sista" kilona borde ju vara mycket trögare att bli av med, Tappar ni er på blod innan vägningen kanske? Oj, nu kanske jag gav er en mindre bra idé :)

2010-03-24 @ 23:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0